Szülésfelkészítők

Találd meg a neked legmegfelelőbb szülésre felkészítő tanfolyamot! Ez a blog segít a választásban.

Emeld ki a szmogból!

Friss topikok

Linkblog

2008.09.17. 23:03 kbetti

Szülésre felkészítő Workshop a Hóvirág Wellnessben (XII. ker.)

"Szeretném, ha minél több nő jutna el odáig, hogy önmagát tökéletesnek, csodálatosnak, erősnek, szépnek és kiteljesedettnek érezhesse. Ebben egy jó szülésélmény sokat segíthet, és életre szóló energiatartalékot jelenthet a nőiség minél teljesebb megélésének útján." ...

Cím: Bp. XII. Hóvirág utca u. 42.  
Javasolt minden 34. hetet betöltött várandósnak és párjának(vagy aki vele lesz vajúdás , szülés idején).
A programot szombat délelőttönként tartom, megfelelő létszám esetén indítom.
Ára: páronként 5000Ft.
Terveim szerint ezek közül a témák közül fogok válogatni:

 
  • Nőiség
  • Test és lélek a vajúdás-szülés idején
  • Honnan tudom, hogy elindult a szülés?
  • A vajúdás szakaszai
  • Légző gyakorlatok
  • Vajúdó- és Szülőpozíciók
  • Szelíd fájdalomcsillapítás (masszázs, akupresszúra, homeopátia, aromaterápia, borogatások)
  •  Apák szerepe. Hogyan tudják támogatni párjukat?
  • A fájdalom
  • A félelem
  • Relaxáció
  • Dúla? Szülésznő?
  • Szoptatásra felkészülés
  • Aranyóra - a megszületés utáni első óra fontossága az anya-gyermek kapcsolat szempontjából
  • Könyvajánló , honlapajánló, filmajánló

    Ha szeretnél részt venni kérlek jelentkezz e-mailben ( vargica99@freemail.hu ), vagy telefonon: 06 30/435 62 67! Kérlek ajánld a programot várandós ismerőseidnek is.

    Gyertek kényelmes ruhába, hozzatok magatokkal fürdőruhát, törölközőt, papucsot (a foglalkozás végén egy közös lebegéshez  a ház úszómedencéjében), egy könnyű takarót, esetleg kispárnát a relaxációhoz.

             Köszönöm :
                                                 Vargáné Nagy Anna
                                    AquaNatal és kismamajóga oktató,
                                          dúla, szülésfelkészítő tréner 
  •  
  • "42 éves vagyok, három gyermek édesanyja. Lányaim 12 és 16 évesek, fiam pedig 12. Várandósságaim mindig örömtelik, boldogok, szüléseim hagyományos kórházi szülések voltak.
  •  
    Kicsi korom óta tudom, hogy olyan hivatást kell választanom, ahol gyermekekkel foglalkozhatok, és segíthetek rajtuk. Mindig nagyon szívesen hallgattam a felnőttek szüléstörténeteit, akkor még nem sejtettem, miért ez a vonzalom. Gimnázium után konduktornak tanultam a Pető Intézetben, és azóta is ott dolgozom. Sok olyan gyermek kerül hozzánk, aki szülés körüli oxigénhiányos állapot miatt lett mozgássérült. Nagyon sokat gondolkoztam azon, hogyan lehetne csökkenteni ennek esélyét, és ma már tudom, hogy a dúlás szülések során kisebb a sérülések esélye, mert a háborítatlan szülés a babának is jobb minőségű születést jelent. Nagyon szeretem a csoportomban gondozott gyermekeket, de mostanra tudatosodott bennem, lehet hogy nem csupán ez az én életutam.
  •  
    A másik furcsaság az életemben a pici gyerek utáni vágy. Szültem három gyermeket, mégis folyamatosan arra vágyom, hogy újszülöttet ringathassak. Ha a környezetemben baba született megpróbáltam segíteni, tanácsokat adni, ha szükség volt rá, és ennek nagyon örültek a kismamák. Rádöbbentem, hogy nem saját babát kell szülnöm, hanem más mamáknak kell segítenem a várandósság alatt, a vajúdás és a szülés folyamán, és utána is.
  •  
    2006 tavaszán részt vettem egy AquaNatal tanfolyamon, hogy minél több várandós anyának tudjak segíteni abban, hogy mire eljut a szülésig nőiségében megerősödjön. 2006 szeptemberében végeztem el a várva várt dúlaképzőt, melynek fantasztikus négy napja alatt sok mindent megtapasztaltam, megtudtam rólunk Nőkről, és én is sokat fejlődtem. Szeretném, ha minél több nő jutna el odáig, hogy önmagát tökéletesnek, csodálatosnak, erősnek, szépnek és kiteljesedettnek érezhesse. Ebben egy jó szülésélmény sokat segíthet, és életre szóló energiatartalékot jelenthet a nőiség minél teljesebb megélésének útján. Elvégeztem a 40 órás "Korszerű szoptatási ismeretek" tanfolyamot, 2008 júliusban kismamajóga oktató és szülésfelkészítő lettem, hogy hatékonyabb segítséget tudjak nyújtani a szülés előtt, alatt és után a kismamáknak.
    Post partum időszakban (a szülés utáni első hetekben) is szívesen megyek családokhoz segíteni akkor is, ha nem kísértem a szülést.
  •  
    Dúlaként szeretném, ha a nők minél háborítatlanabbul tudnának szülni - kórházban is, ehhez nyújtok lelki és fizikai támogatást az anyák igényei szerint. Ha a szülés csodálatos energiája eltölti az anyákat, akkor egyre mélyebbre tudnak belemerülni ebbe a furcsa ősi, ösztönös világba, amely közelebb viszi őket kisbabájukhoz. Szeretnék segíteni, hogy ebben az intim közegben az anyák zavartalanul átélhessék ezt a csodát, és köszönöm, hogy beengednek életük egyik legfontosabb szakaszába."
     

              
     
     

Szólj hozzá!

Címkék: dúla szülésfelkészítő tanfolyam aquanatal kismamajóga


A bejegyzés trackback címe:

https://szulesfelkeszitok.blog.hu/api/trackback/id/tr90668776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása